Organizowanie spotkań w Microsoft Teams wydaje się proste – tworzymy zaproszenie, dodajemy listę osób i wysyłamy. Następnie łączymy się, rozmawiamy, któryś z uczestników coś udostępni, powstaną notatki… i kolejne spotkanie za nami.
Niestety często z takich spotkań nic nie wynika. Bywają nieefektywne, niedopasowane do potrzeb uczestników i źle skonfigurowane. Ilość opcji i nowości w Teamsach też nie ułatwia sprawy, często nie mamy kiedy ich nawet poznać.
Jak zatem dobrze zorganizować spotkanie w Teams? Przychodzimy z pomocą 🙂 Zapraszamy do obejrzenia webinara, podczas którego odpowiadamy na kluczowe pytania dotyczące sprawnej organizacji spotkań:
- Jak właściwie zaplanować spotkanie w Teams?
- Które funkcje są przydatne i w jakich przypadkach?
- Czym są Wydarzenia na żywo i kiedy warto je stosować?
- Jak zabezpieczyć spotkanie online w Teams?
- Nagranie, notatki, pliki – jak zapanować nad danymi?
Zapraszamy do oglądania 🙂