Jak nie marnować czasu na spotkaniach w Microsoft Teams?

 

Organizowanie spotkań w Microsoft Teams wydaje się proste – tworzymy zaproszenie, dodajemy listę osób i wysyłamy. Następnie łączymy się, rozmawiamy, któryś z uczestników coś udostępni, powstaną notatki… i kolejne spotkanie za nami.

 

Niestety często z takich spotkań nic nie wynika. Bywają nieefektywne, niedopasowane do potrzeb uczestników i źle skonfigurowane. Ilość opcji i nowości w Teamsach też nie ułatwia sprawy, często nie mamy kiedy ich nawet poznać.

 

Jak zatem dobrze zorganizować spotkanie w Teams? Przychodzimy z pomocą 🙂 Zapraszamy do obejrzenia webinara, podczas którego odpowiadamy na kluczowe pytania dotyczące sprawnej organizacji spotkań:

  • Jak właściwie zaplanować spotkanie w Teams?
  • Które funkcje są przydatne i w jakich przypadkach?
  • Czym są Wydarzenia na żywo i kiedy warto je stosować?
  • Jak zabezpieczyć spotkanie online w Teams?
  • Nagranie, notatki, pliki – jak zapanować nad danymi?

Zapraszamy do oglądania 🙂