Strona główna » Aplikacje biznesowe » Nowoczesny intranet
Nowoczesny Intranet
Nowoczesny Intranet to centralny punkt informacyjny i komunikacyjny w firmie. To platforma, na której pracownicy mają dostęp do wszystkich potrzebnych im informacji oraz procesów oraz miejsce komunikacji i wymiany wiedzy między sobą.
Oferujemy zarówno konfigurację funkcjonalności dostępnych standardowo w ramach narzędzi Microsoft jak i wdrożenia dedykowane.
Nowoczesny Intranet bazuje na platformie Microsoft SharePoint oraz innych, opcjonalnych narzędziach, takich jak Microsoft Viva, Teams czy Power Platform, które mogą uczynić z niego pełnowymiarowe centrum informacji i współpracy pracowników.
Główne funkcjonalności
Dedykowane strony dla różnych działów w firmie
„Mój widok” czyli mój Intranet w jednym miejscu
Aktualności z możliwością reakcji
Ogłoszenia
W tej części pracownicy mogą przeglądać dostępne ogłoszenia innych pracowników oraz ogłaszać swoje wg. zamodelowanego procesu uwzględniającego też niezbędne akceptacje. Ogłoszenia mogę być pogrupowane kategoriami (np. “sprzedam”, “oddam”, “potrzebuję pomocy” itp.), dzięki czemu ich przeglądanie jest zdecydowanie łatwiejsze.
Urodziny/imieniny
Bank pomysłów
Moduł „Bank Pomysłów” nie tylko pozwala na lepsze wykorzystanie kreatywności pracowników, ale również angażuje ich w rozwój firmy, poprawiając zaangażowanie oraz satysfakcję z pracy.
W ramach tego modułu mogą być dostępne następujące funkcjonalności:
- Zgłaszanie pomysłów
- Kategoryzacja
- Ocena pomysłów – w tym możliwość oddawania głosów i komentowania pomysłów
- Weryfikacja pomysłów przez odpowiednie działy i osoby
- Ocena wykonalności
- Wdrożenie pomysłu
- Raportowanie statusu/etapu na jakim jest pomysł
- Nagradzanie pomysłów – w tym ranking pomysłodawców
Kalendarz wydarzeń
Urlopy i nieobecności
Intuicyjna wyszukiwarka
Pracownicy mogą wyszukiwać dane zarówno po metadanych (parametrach dokumentu/ pracownika) jak np. rodzaj dokumentu, stanowisko pracownika jak i pełnotekstowo wpisując frazę lub jej fragment. System w czasie wyszukiwania podpowiada kontekst poszukiwanej informacji, co dodatkowo ułatwia wyszukanie.
Dane wyświetlane dla użytkowników są automatycznie weryfikowane pod kątem uprawnień – jeżeli wyszukują osoba nie ma uprawnień do danego zasobu to ten zasób nie wyświetli się również w wynikach wyszukiwania tej osoby.
Książka adresowa i wizytówka pracownika
Książka adresowa umożliwia wyświetlenia pracownika w strukturze organizacyjnej (przełożony, podwładni), wg regionu, działu w firmie itp.
Każdy z pracowników może mieć swoją wizytówkę, gdzie poza danymi osobowymi i kontaktowymi mogą być dopisane kompetencje danej osoby, jej zainteresowania, co dodatkowo ułatwia odnalezienie osób, z którymi chcemy się skontaktować.
Rezerwacja zasobów
Moduł procesów
Pracownicy korzystający z Nowoczesnego Intranetu mogą mieć dostęp do wszystkich potrzebnych im procesów takich jak np.:
- Helpdesk IT
- Helpdesk HR
- Wniosek urlopowy
- Delegacje
- Ocena pracownicza
- Obsługa e-Faktury
- Obsługa e-Zapotrzebowań
- Obsługa e-Umów
- Zarządzanie obiegiem dokumentów
- Zgłaszanie pomysłów firmowych
- Inne procesy (możliwość udostępniania procesów per rola/dział itp.)
Multimedia
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Baza wiedzy/wiki
Kampanie firmowe
Aplikacja mobilna
Intranet firmowy jak "Facebook"
Z platformą SharePoint Online, na której bazuje Nowoczesny Intranet z łatwością można zintegrować narzędzie Microsoft Viva Engage (dawniej Yammer), które pozwala na interakcję pomiędzy sobę i tworzenia ogólnodostępnych treści. Platforma oferuje:
- Tworzenie grup społeczności (jak w Facebooku) i rozmowy w ramach tych grup
- Zadawanie pytań
- Tworzenie ankiet
- Dyskusje w formie postów z polubieniami i statystykami wyświetleń
- Polecenia (endorsements)
Wielojęzyczność
Chatbot
W ramach nowoczesnej platformy intranetowej mogą być udostępnione chatboty wspierające pracowników w znajdowaniu potrzebnych im informacji oraz obsłudze spraw. Najczęściej wykorzystywane chatboty to wsparcie w rozwiązywaniu problemów IT jak i załatwianiu spraw kadrowych.
Statystyki
SharePoint oferuje statystyki wyświetleń danej witryny lub powiązanych witryn:
- Ogólny ruch
- Ilość osób
- Otwierane dokumenty
- Godziny odwiedzin
SharePoint umożliwia również podłączenie zewnętrznych narzędzi do analizy ruchu. Jednym z takich narzędzi jest Microsoft Clarity. Jest to darmowe narzędzie posiadające wbudowaną integrację z platformą SharePoint.
Narzędzie to posiada rozbudowane zestawy statystyk oraz analizy ruchu:
- Zapis sesji użytkowników
- Heat maps
- Odtwarzanie poruszania się użytkownika po stronie
Newslettery i powiadomienia
Rozwiązania dedykowane
Copilot w Intranecie
Dedykowane strony dla różnych działów w firmie
„Mój widok” czyli mój Intranet w jednym miejscu
Aktualności z możliwością reakcji
Ogłoszenia
W tej części pracownicy mogą przeglądać dostępne ogłoszenia innych pracowników oraz ogłaszać swoje wg. zamodelowanego procesu uwzględniającego też niezbędne akceptacje. Ogłoszenia mogę być pogrupowane kategoriami (np. “sprzedam”, “oddam”, “potrzebuję pomocy” itp.), dzięki czemu ich przeglądanie jest zdecydowanie łatwiejsze.
Urodziny/imieniny
Bank pomysłów
Moduł „Bank Pomysłów” nie tylko pozwala na lepsze wykorzystanie kreatywności pracowników, ale również angażuje ich w rozwój firmy, poprawiając zaangażowanie oraz satysfakcję z pracy.
W ramach tego modułu mogą być dostępne następujące funkcjonalności:
- Zgłaszanie pomysłów
- Kategoryzacja
- Ocena pomysłów – w tym możliwość oddawania głosów i komentowania pomysłów
- Weryfikacja pomysłów przez odpowiednie działy i osoby
- Ocena wykonalności
- Wdrożenie pomysłu
- Raportowanie statusu/etapu na jakim jest pomysł
- Nagradzanie pomysłów – w tym ranking pomysłodawców
Kalendarz wydarzeń
Urlopy i nieobecności
Intuicyjna wyszukiwarka
Pracownicy mogą wyszukiwać dane zarówno po metadanych (parametrach dokumentu/ pracownika) jak np. rodzaj dokumentu, stanowisko pracownika jak i pełnotekstowo wpisując frazę lub jej fragment. System w czasie wyszukiwania podpowiada kontekst poszukiwanej informacji, co dodatkowo ułatwia wyszukanie.
Dane wyświetlane dla użytkowników są automatycznie weryfikowane pod kątem uprawnień – jeżeli wyszukują osoba nie ma uprawnień do danego zasobu to ten zasób nie wyświetli się również w wynikach wyszukiwania tej osoby.
Książka adresowa i wizytówka pracownika
Książka adresowa umożliwia wyświetlenia pracownika w strukturze organizacyjnej (przełożony, podwładni), wg regionu, działu w firmie itp.
Każdy z pracowników może mieć swoją wizytówkę, gdzie poza danymi osobowymi i kontaktowymi mogą być dopisane kompetencje danej osoby, jej zainteresowania, co dodatkowo ułatwia odnalezienie osób, z którymi chcemy się skontaktować.
Rezerwacja zasobów
Moduł procesów
Pracownicy korzystający z Nowoczesnego Intranetu mogą mieć dostęp do wszystkich potrzebnych im procesów takich jak np.:
- Helpdesk IT
- Helpdesk HR
- Wniosek urlopowy
- Delegacje
- Ocena pracownicza
- Obsługa e-Faktury
- Obsługa e-Zapotrzebowań
- Obsługa e-Umów
- Zarządzanie obiegiem dokumentów
- Zgłaszanie pomysłów firmowych
- Inne procesy (możliwość udostępniania procesów per rola/dział itp.)
Multimedia
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Baza wiedzy/wiki
Kampanie firmowe
Aplikacja mobilna
Intranet firmowy jak "Facebook"
Z platformą SharePoint Online, na której bazuje Nowoczesny Intranet z łatwością można zintegrować narzędzie Microsoft Viva Engage (dawniej Yammer), które pozwala na interakcję pomiędzy sobę i tworzenia ogólnodostępnych treści. Platforma oferuje:
- Tworzenie grup społeczności (jak w Facebooku) i rozmowy w ramach tych grup
- Zadawanie pytań
- Tworzenie ankiet
- Dyskusje w formie postów z polubieniami i statystykami wyświetleń
- Polecenia (endorsements)
Wielojęzyczność
Chatbot
W ramach nowoczesnej platformy intranetowej mogą być udostępnione chatboty wspierające pracowników w znajdowaniu potrzebnych im informacji oraz obsłudze spraw. Najczęściej wykorzystywane chatboty to wsparcie w rozwiązywaniu problemów IT jak i załatwianiu spraw kadrowych.
Statystyki
SharePoint oferuje statystyki wyświetleń danej witryny lub powiązanych witryn:
- Ogólny ruch
- Ilość osób
- Otwierane dokumenty
- Godziny odwiedzin
SharePoint umożliwia również podłączenie zewnętrznych narzędzi do analizy ruchu. Jednym z takich narzędzi jest Microsoft Clarity. Jest to darmowe narzędzie posiadające wbudowaną integrację z platformą SharePoint.
Narzędzie to posiada rozbudowane zestawy statystyk oraz analizy ruchu:
- Zapis sesji użytkowników
- Heat maps
- Odtwarzanie poruszania się użytkownika po stronie
Newslettery i powiadomienia
Rozwiązania dedykowane
Copilot w Intranecie
Korzyści z wdrożenia Nowoczesnego Intranetu
Szybszy dostęp do aktualnych informacji
Nowoczesny Intranet ma przemyślaną architekturę informacji, dzięki czemu umożliwia szybki i łatwy dostęp do najświeższych informacji w firmie oraz do potrzebnych zasobów.
Dzięki rozbudowanym funkcjom wyszukiwania, komentowania, edycji treści, pracownicy mogą szybko odnaleźć potrzebne dokumenty czy informacje oraz interaktywnie wziąć udział w “cyklu życia” tych informacji, dzięki czemu zawartość Intranetu jest aktualizowana i porządkowana na bieżąco. Intranet staje się centralnym źródłem wiedzy.
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej
Budowanie zaangażowania pracowników
Częste pytania i odpowiedzi
Usprawnij komunikację w firmie z Nowoczesnym Intranetem
- Centrum Operacji Bezpieczeństwa ISCG SOC
- Analiza zagrożeń cybernetycznych as a Service [Threat Intelligence]
- Audyty i przeglądy bezpieczeństwa
- Audyt i konsultacje NIS2 DORA
- Zarządzane Usługi Bezpieczeństwa [MSS]
- Audyt (przegląd) urządzeń kryptograficznych (HSMPKI)
- Szyfrowanie danych [Data Encryption]
ISCG sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa
NIP: 5262798378
KRS: 0000220621
Telefon