Strona główna » Aplikacje biznesowe » Wsparcie i rozwój aplikacji
Wsparcie i rozwój aplikacji
Oferujemy usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju dla aplikacji biznesowych – zarówno dla tych już istniejących w organizacji jak i dla tych, które dostarczamy w ramach etapu wdrożenia.
Specjalizujemy się w technologiach Microsoft takich jak: SharePoint (Online i On-premises), Power Platform – w tym Power Apps, Power Automate, Power BI oraz Azure i Microsoft 365.
Usługi mogą być świadczone całkowicie przez zespół ISCG jak i funkcjonować w modelu hybrydowym – np. linia pierwsza po stronie zespołów Klienta, a linia druga i trzecia po stronie ISCG.
Zakres usług wparcia i rozwoju
Wsparcie zespołów technicznych
Wspieramy zespoły techniczne Klientów w identyfikacji i usuwaniu błędów oraz wszelkich niesprawności w aplikacjach. Pomagamy zwiększyć wydajność rozwiązań, zautomatyzować procesy techniczne realizowane w tle czy też wdrożyć polityki ładu IT.
Wielokrotnie pomagaliśmy Klientom, którzy nie byli w stanie znaleźć wsparcia po stronie dostawców technologii.
Zespół aplikacji biznesowych w ISCG to głównie specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i architekci rozwiązań. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu często wspieramy managerów i administratorów IT we wdrażaniu najlepszych praktyk budowania oraz zarządzania rozwiązaniami bazującymi na technologiach Microsoft.
Wsparcie zespołów ds. bezpieczeństwa i zgodności
Pomagamy w identyfikacji i usuwaniu wszelkich luk bezpieczeństwa. W ramach ISCG funkcjonuje zespół doświadczonych specjalistów z obszaru cybersecurity, dzięki czemu nasi Klienci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w budowaniu wydajnych i bezpiecznych aplikacji.
Świadczymy również usługi budowania lub optymalizacji ładu IT (IT governance) dla większości platform oferowanych przez Microsoft – m.in. dla Microsoft 365, Power Platform i SharePoint.
Wsparcie użytkowników rozwiązań
Świadczymy również usługi wsparcia bezpośrednio dla użytkowników aplikacji w ramach pierwszej linii wsparcia.
Usługi wsparcia możemy prowadzić zarówno w języku polskim jak i angielskim. Usługi jesteśmy w stanie świadczyć w trybie 24/7/365 i w uzgodnionych czasach reakcji oraz dostawy rozwiązania (SLA).
Dbamy o to, aby użytkownicy końcowy mieli jak najlepsze doświadczenia z pracy w aplikacjach.
Utrzymanie i rozwój aplikacji
Pakiety usług wsparcia i rozwoju aplikacji
Jednorazowy pakiet godzin wsparcia
Miesięczny pakiet godzin wsparcia
Gwarancja standardu świadczenia usług
- zakresem okna serwisowego (od obsługi zgłoszeń w dni robocze 9:00-17:00 po wsparcie 24/7/365),
- czasami reakcji na zgłoszenia dot. ew. problemów z aplikacjami,
- czasami reakcji na zgłoszenia dot. potrzeb rozwoju aplikacji,
- czasami dostarczenia rozwiązań.
Korzyści z naszych usług wsparcia
Kompleksowe wsparcie użytkowników i administratorów aplikacji
Możliwość elastycznego modelowania usług
Gwarancja jakości usług
Rozwijaj aplikacje biznesowe z ISCG
- Centrum Operacji Bezpieczeństwa ISCG SOC
- Analiza zagrożeń cybernetycznych as a Service [Threat Intelligence]
- Audyty i przeglądy bezpieczeństwa
- Audyt i konsultacje NIS2 DORA
- Zarządzane Usługi Bezpieczeństwa [MSS]
- Audyt (przegląd) urządzeń kryptograficznych (HSMPKI)
- Szyfrowanie danych [Data Encryption]
ISCG sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa
NIP: 5262798378
KRS: 0000220621
Telefon