Strona główna » Infrastruktura IT » Wsparcie On-premise
Wsparcie On-premise
Specjalizacja w technologiach
On-Premises Microsoft
Model świadczenia usług
Zakres usług
Wsparcie techniczne zespołów IT
Wspieramy zespoły IT Klientów w rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu działania środowisk On-Premises. Pomagamy w identyfikacji i eliminacji problemów wydajnościowych, optymalizacji systemów, automatyzacji operacji oraz wdrażaniu standardów i norm rynkowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy wspierać managerów i administratorów IT we wdrażaniu najlepszych praktyk zarządzania infrastrukturą lokalną w rozbudowanych środowiskach.
Wsparcie w zakresie bezpieczeństwa i zgodności
Zapewniamy wsparcie w identyfikacji i eliminacji luk bezpieczeństwa w infrastrukturze Klienta. W ISCG funkcjonuje wyspecjalizowany zespół ekspertów z zakresu cybersecurity, który zapewnia kompleksowe usługi zabezpieczania środowisk IT On-Premises. Wdrażamy lub standardy i procesy IT (IT governance) dla środowisk opartych na rozwiązaniach Microsoft i innych producentów.
Wsparcie administratorów IT
Świadczymy wsparcie dla administratorów IT w zakresie systemów On-Premises, takich jak Active Directory czy Exchange. Oferujemy wsparcie w języku polskim i angielskim, dostępne w trybie 24/7/365 oraz w uzgodnionych ramach SLA. Dbamy o to, aby środowisko przez nas wspierane było stabilne, bezpieczne i dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesowych oraz wymagań technologicznych.
Utrzymanie i rozwój infrastruktury On-Premise
W ramach usługi utrzymania dbamy o stabilność i wydajność infrastruktury On-Premises oraz o jej bieżące dostosowywanie do zmieniających się wymagań. Regularnie dostarczamy informacje o istotnych zmianach w produktach i technologiach, wspierając Klientów w ich implementacji, aby zapewnić zgodność z najnowszymi standardami oraz wymaganiami regulacyjnymi takimi jak NIS2, DORA czy nowelizacja KSC.
Poznaj korzyści płynące ze współpracy z ISCG
Kompleksowe wsparcie
Różne poziomy świadczenia wsparcia
Gwarancja jakości usług
Frequently Asked Questions
Koszt wsparcia jest uzależniony od wielu czynników takich jak:
- rodzaje systemów objętych wsparciem
- liczba użytkowników
- liczba maszyn wirtualnych
- liczba stacji roboczych
- poziomy SLA
- strefy czasowe w jakich funkcjonuje klient i wiele innych.
Nawiąż z nami współpracę już dziś
- Centrum Operacji Bezpieczeństwa ISCG SOC
- Analiza zagrożeń cybernetycznych as a Service [Threat Intelligence]
- Audyty i przeglądy bezpieczeństwa
- Audyt i konsultacje NIS2 DORA
- Zarządzane Usługi Bezpieczeństwa [MSS]
- Audyt (przegląd) urządzeń kryptograficznych (HSMPKI)
- Szyfrowanie danych [Data Encryption]
ISCG sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa
NIP: 5262798378
KRS: 0000220621
Telefon