Usługi wsparcia
Działy IT zmagają się z narastającym problemem braku personelu do obsługi wdrażanych systemów.
Od lat specjalizujemy się w dostawie usług zarządzania (Managed Services) dla 1, 2 i 3 linii wsparcia. Nasze plany dają możliwości wsparcia produktów Office 365, Azure, Microsoft 365 oraz innych, które można objąć obsługą. Każdy z naszych pakietów dostosowujemy indywidualnie do oczekiwanego czasu reakcji, godzin pracy oraz typu obsługi klientów.
Nasze usługi mogą być powiązane z zakupionymi licencjami np. w modelu Microsoft CSP. Wspieramy pracę organizacji liczących od kilkudziesięciu do kilkunastu tysięcy użytkowników na całym świecie.
Zakres usług wsparcia dostosowujemy indywidualnie do Twoich potrzeb klientów, głównie obejmuje:
- w pełni zarządzany proces od momentu przejęcia po reakcje oraz zmiany w systemie
- gwarantowany czas rozwiązania lub znalezienia obejścia zaistniałej sytuacji
- wsparcie przy wdrażaniu nowych technologii i przygotowanie mapy drogowej
- optymalizacja licencji
- pomoc w języku polskim lub angielskim
- ochrona 365 dni 24h
- wsparcie producenta z gwarantowanym SLA