Usługi wsparcia

 
Działy IT zmagają się z narastającym problemem braku personelu do obsługi wdrażanych systemów. 
Od lat specjalizujemy się w dostawie usług zarządzania (Managed Services) dla 1, 2 i 3 linii wsparcia. Nasze plany dają możliwości wsparcia produktów Office 365, Azure, Microsoft 365 oraz innych, które można objąć obsługą. Każdy z naszych pakietów dostosowujemy indywidualnie do oczekiwanego czasu reakcji, godzin pracy oraz typu obsługi klientów. 
Nasze usługi mogą być powiązane z zakupionymi licencjami np. w modelu Microsoft CSP. Wspieramy pracę organizacji liczących od kilkudziesięciu do kilkunastu tysięcy użytkowników na całym świecie.
 
 
Zakres usług wsparcia dostosowujemy indywidualnie do Twoich potrzeb klientów, głównie obejmuje:
  • w pełni zarządzany proces  od momentu przejęcia po reakcje oraz zmiany w systemie
  • gwarantowany czas rozwiązania lub znalezienia obejścia zaistniałej sytuacji
  • wsparcie przy wdrażaniu nowych technologii i przygotowanie mapy drogowej
  • optymalizacja licencji
  • pomoc w języku polskim lub angielskim
  • ochrona 365 dni 24h
  • wsparcie producenta z gwarantowanym SLA
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach wsparcia i rozwoju Twojej firmy: