Zarządzanie projektami nie jest prostą sprawą. Różne zadania, mnogość narzędzi i systemów, raportowanie, komunikacja z Klientem, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie ryzykiem… można by wymieniać jeszcze długo. Przy dużej ilości informacji i narzędzi nie trudno o chaos, zatem jak sobie z tym poradzić?
Z pomocą może nam przyjść Microsoft Teams. Dzięki gotowym funkcjom wspierającym pracę grupową i dużej elastyczności w rozbudowie, możemy stworzyć własne środowisko dostosowane do pracy nad naszymi projektami! Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinara, podczas którego omawiamy jak to zrobić W trakcie webinaru:
- przedstawiamy możliwości agregacji danych z różnych systemów (nie tylko Microsoft)
- pokazujemy jak zbudować narzędzie do zarządzania ryzykami w oparciu o PowerApps
- przedstawiamy sposoby komunikacji w ramach projektu
- podłączamy raporty do Zespołu
- automatyzujemy proces tworzenia Zespołów dla nowych projektów