Zarządzanie projektami nie jest prostą sprawą. Różne zadania, mnogość narzędzi i systemów, raportowanie, komunikacja z Klientem, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie ryzykiem… można by wymieniać jeszcze długo. Przy dużej ilości informacji i narzędzi nie trudno o chaos, zatem jak sobie z tym poradzić?

 

Z pomocą może nam przyjść Microsoft Teams. Dzięki gotowym funkcjom wspierającym pracę grupową i dużej elastyczności w rozbudowie, możemy stworzyć własne środowisko dostosowane do pracy nad naszymi projektami!  Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinara, podczas którego omawiamy jak to zrobić 🙂 W trakcie webinaru:

  •  przedstawiamy możliwości agregacji danych z różnych systemów (nie tylko Microsoft)
  •  pokazujemy jak zbudować narzędzie do zarządzania ryzykami w oparciu o PowerApps
  •  przedstawiamy sposoby komunikacji w ramach projektu
  •  podłączamy raporty do Zespołu
  •  automatyzujemy proces tworzenia Zespołów dla nowych projektów

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *