Szukamy osoby, która jest zarówno odpowiedzialna, jak i zdyscyplinowana i uporządkowana. Rola Service Delivery Manager jest dla osoby otwartej na wyzwania i empatycznej.
💻Miejsce pracy: zdalnie/ biuro Warszawa.
📃Forma współpracy: B2B.
💶Wynagrodzenie: 12-15 tys. zł netto + VAT.
🚗Wyjady służbowe na terenie Polski: okazjonalne wizyty u klienta
🕘Godziny pracy: elastycznie, większość z nas pracuje 8 godzin między godziną 7 a 18.
🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.
🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
- Zarządzanie procesami, Zarządzanie Incydentami, Zmianami, Problemami, Wiedzą i Zdarzeniami zgodnie z metodologią ITIL,
- Proponowanie usprawnień istniejących procesów.
- Zarządzanie backlogiem, monitorowanie postępu zespołu w realizacji zadań,
- Opracowywanie i wdrażanie standardów świadczenia usług IT.
- Ścisła współpraca z klientem i project managerami po stronie klienta.
- Postępowaniem zgodnie z ustaleniami zawartymi w SLA, tworzeniem i dostosowywaniem wskaźników KPI.
- Przygotowanie raportów związanych z jakością świadczonych usług.
- Regularne i doraźne prezentowanie raportów klientowi.
W 2011 roku Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft w Polsce.
Realizujemy projekty dla największych marek – sprawdź zakładkę o nas 😉
Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
- Posiadać praktyczną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej B2- warunek konieczny.
- Posiadać doświadczenie na stanowisku Service Delivery Manager lub posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie jako: Incident Manager, Change Manager, Problem Manager.
- Posiadać praktyczną znajomość zarządzania usługami informatycznymi w oparciu o ITIL.
- Posiadać praktyczną znajomość co najmniej czterech, z wymienionych procesów: Incident Management, Change Management, Problem Management, Knowledge Management, Event Management, Service Level Management, Service Delivery Management, Service Improvement Management.
- Lubić zdobywać wiedzę i szybko się uczyć.
- Być zaangażowany/zaangażowana oraz mieć pozytywnie nastawienie.
- Być w stanie pracować pod presją czasu, mieć doświadczenie w świadczeniu wysokiej jakości obsługi klienta
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy w środowisku świadczącym usługi dla wielu klientów
- Masz doświadczenie w zarządzaniu procesami w technologiach Microsoft (takich jak Azure, Windows Server, InTune, Active Directory, O365, AzureAD,…)
- Uzyskałeś certyfikację ITIL, Microsoft
- Znasz Jira, Confluence
- Znasz MS Excel, MS PowerPoint, MS Project
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!