聽Senior Support Engineer (M365 & Azure)

Senior Support Engineer (M365 & Azure)

 

馃捇Miejsce pracy: zdalnie.
馃搩Forma wsp贸艂pracy: B2B.
馃挾Wynagrodzenie: 14-18 tys. z艂 netto + VAT.
馃殫Wyjazdy s艂u偶bowe na terenie Polski: sporadycznie
馃晿Godziny pracy: 8 godzin bazuj膮c na godzinach biurowych od 8.00 do 18.00
馃┖Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 z艂 + do wykorzystania na rozw贸j zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka j臋zyk贸w itp.
馃獣Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przek膮ski, owoce, spotkania integracyjne.

 

Do Twoich codziennych zada艅 nale偶e膰 b臋dzie:
  • Praca zdalna jako 3 linia wsparcia
  • Punkt eskalacji dla Zespo艂u 2 linii (obs艂uga z艂o偶onych incydent贸w, problem贸w, zmian, zgodnie z praktykami ITIL)
  • Zarz膮dzanie pojemno艣ci膮 i dost臋pno艣ci膮 zasob贸w (monitorowanie optymalnego zu偶ycia zasob贸w, proponowanie optymalizacji)
  • Zarz膮dzanie ci膮g艂o艣ci膮 dzia艂ania (uczestnictwo i planowanie DRP)
  • Zarz膮dzanie architektur膮 (uczestnictwo w procesie decyzyjnym dot. planowania zmian w architekturze)
  • Utrzymanie dokumentacji technicznej oraz procesowej zespo艂u
  • Proaktywne wykrywanie szans na automatyzacj臋, optymalizacje dzia艂a艅 zespo艂u 2 linii
  • Uczestnictwo w projektach wdro偶eniowych oraz przedsprzeda偶y
  • Planowanie oraz szacowanie projekt贸w
  • Wdra偶anie rozwi膮za艅 zwi膮zanych z technologiami Microsoft w ramach projekt贸w

Microsoft przyzna艂 nam tytu艂 Partnera Roku Microsoft Competitive Win oraz Country Partner of the Year.
Realizujemy聽 projekty dla najwi臋kszych firm – sprawd藕 zak艂adk臋 o nas 馃槈

Oferujemy konkurencyjne benefity, 艣rodowisko pracy
zaanga偶owane聽w聽rozw贸j zawodowy
i聽elastyczno艣膰 dostosowan膮 do twojego trybu 偶ycia.聽

Aby odnale藕膰 si臋 w roli powiniene艣/powinna艣:
  • By膰 samodzielnym i zdyscyplinowanym.
  • Lubi膰 poznawa膰 nowe obszary i szybko si臋 uczy膰.
  • Posiada膰 umiej臋tno艣ci komunikacyjne i zdolno艣膰 do pracy w zespole.
  • Bardzo dobrze zna膰聽j臋zyk angielski聽鈥 minimum poziom B2.
  • Bardzo dobrze zna膰 艣rodowisko聽Windows聽od strony Administratora.
  • Bardzo dobrze zna膰 platformy聽Microsoft 365, Azure, Entra ID, Exchange Online聽oraz inne聽cloud services.
  • Zna膰 takie technologie jak:聽Active Directory,聽mie膰 do艣wiadczenie w definiowaniu polityki聽GPO.
  • Umie膰 tworzy膰 skrypty przy u偶yciu聽Powershell.
  • Rozumie膰 procesy ITIL (Incident Management, Change Management, Problem Management
Dodatkowym atutem b臋dzie je艣li:
  • Posiadasz do艣wiadczenie w obs艂udze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
  • Masz informatyczne wykszta艂cenie wy偶sze 鈥 nie jest to warunek konieczny.
  • Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
Brzmi interesuj膮co? Aplikuj poprzez poni偶szy formularz!

 

    Za艂膮cz CV (.pdf)