Senior Support Engineer (M365 & Azure)
💻Miejsce pracy: zdalnie.
📃Forma współpracy: B2B.
💶Wynagrodzenie: 14-18 tys. zł netto + VAT.
🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: sporadycznie
🕘Godziny pracy: 8 godzin bazując na godzinach biurowych od 8.00 do 18.00
🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.
🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
- Praca zdalna jako 3 linia wsparcia
- Punkt eskalacji dla Zespołu 2 linii (obsługa złożonych incydentów, problemów, zmian, zgodnie z praktykami ITIL)
- Zarządzanie pojemnością i dostępnością zasobów (monitorowanie optymalnego zużycia zasobów, proponowanie optymalizacji)
- Zarządzanie ciągłością działania (uczestnictwo i planowanie DRP)
- Zarządzanie architekturą (uczestnictwo w procesie decyzyjnym dot. planowania zmian w architekturze)
- Utrzymanie dokumentacji technicznej oraz procesowej zespołu
- Proaktywne wykrywanie szans na automatyzację, optymalizacje działań zespołu 2 linii
- Uczestnictwo w projektach wdrożeniowych oraz przedsprzedaży
- Planowanie oraz szacowanie projektów
- Wdrażanie rozwiązań związanych z technologiami Microsoft w ramach projektów
Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft Competitive Win oraz Country Partner of the Year.
Realizujemy projekty dla największych firm – sprawdź zakładkę o nas 😉
Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia.
Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
- Być samodzielnym i zdyscyplinowanym.
- Lubić poznawać nowe obszary i szybko się uczyć.
- Posiadać umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
- Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2.
- Bardzo dobrze znać środowisko Windows od strony Administratora.
- Bardzo dobrze znać platformy Microsoft 365, Azure, Entra ID, Exchange Online oraz inne cloud services.
- Znać takie technologie jak: Active Directory, mieć doświadczenie w definiowaniu polityki GPO.
- Umieć tworzyć skrypty przy użyciu Powershell.
- Rozumieć procesy ITIL (Incident Management, Change Management, Problem Management
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
- Masz informatyczne wykształcenie wyższe – nie jest to warunek konieczny.
- Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!