Senior Support Engineer (M365 & Azure)

 Senior Support Engineer (M365 & Azure)

 

💻Miejsce pracy: zdalnie.
📃Forma współpracy: B2B.
💶Wynagrodzenie: 14-18 tys. zł netto + VAT.
🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: sporadycznie
🕘Godziny pracy: 8 godzin bazując na godzinach biurowych od 8.00 do 18.00
🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.
🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
  • Praca zdalna jako 3 linia wsparcia
  • Punkt eskalacji dla Zespołu 2 linii (obsługa złożonych incydentów, problemów, zmian, zgodnie z praktykami ITIL)
  • Zarządzanie pojemnością i dostępnością zasobów (monitorowanie optymalnego zużycia zasobów, proponowanie optymalizacji)
  • Zarządzanie ciągłością działania (uczestnictwo i planowanie DRP)
  • Zarządzanie architekturą (uczestnictwo w procesie decyzyjnym dot. planowania zmian w architekturze)
  • Utrzymanie dokumentacji technicznej oraz procesowej zespołu
  • Proaktywne wykrywanie szans na automatyzację, optymalizacje działań zespołu 2 linii
  • Uczestnictwo w projektach wdrożeniowych oraz przedsprzedaży
  • Planowanie oraz szacowanie projektów
  • Wdrażanie rozwiązań związanych z technologiami Microsoft w ramach projektów

Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft Competitive Win oraz Country Partner of the Year.
Realizujemy  projekty dla największych firm – sprawdź zakładkę o nas 😉

Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia. 

Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
  • Być samodzielnym i zdyscyplinowanym.
  • Lubić poznawać nowe obszary i szybko się uczyć.
  • Posiadać umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
  • Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2.
  • Bardzo dobrze znać środowisko Windows od strony Administratora.
  • Bardzo dobrze znać platformy Microsoft 365, Azure, Entra ID, Exchange Online oraz inne cloud services.
  • Znać takie technologie jak: Active Directory, mieć doświadczenie w definiowaniu polityki GPO.
  • Umieć tworzyć skrypty przy użyciu Powershell.
  • Rozumieć procesy ITIL (Incident Management, Change Management, Problem Management
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
  • Masz informatyczne wykształcenie wyższe – nie jest to warunek konieczny.
  • Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!  

 

    Załącz CV (.pdf)