Junior Service Delivery Manager

 

 

 

Czy uwielbiasz zgłębiać tajniki technologii oraz posiadasz doświadczenie w wykorzystaniu atutów zespołu, aby osiągnąć efektywne świadczenie usług wsparcia? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, to chcemy właśnie Ciebie!

 

ISCG, lider branży od 19 lat, specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań i usług dla średnich i dużych firm w obszarze Microsoft 365 i Azure, Aplikacji Biznesowych oraz Cyberbezpieczeństwa. Nasza firma działa zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku.

 

Poszukujemy pasjonata, który będzie wzmocnieniem naszego zespołu wsparcia, pomagając w procesie zarządzania. Jeśli jesteś gotów podjąć wyzwanie i rozwijać się w dynamicznym środowisku, to jesteśmy miejscem dla Ciebie!

 

 

Dołącz do naszego zespołu jako Junior Service Delivery Manager już dziś!

 

 

💻Miejsce pracy: biuro Warszawa – Al. Jerozolimskie 178/zdalnie

📃Forma współpracy: B2B/ Umowa Zlecenie/Umowa o pracę.

💶Wynagrodzenie: B2B 8-12 tys. zł netto + VAT / Umowa o pracę – 7-11 tys. zł brutto

🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: nie

🕘Godziny pracy: elastycznie, większość z nas pracuje między 7 a 18.

🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.

🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie procesami, Zarządzanie Incydentami, Zmianami, Problemami, Wiedzą i Zdarzeniami zgodnie z metodologią ITIL,
  • Ciągłe doskonalenie zarządzanych procesów,
  • Zarządzanie backlogiem, monitorowanie postępu zespołu w realizacji zadań,
  • Komunikacja z klientami, zarządzanie eskalacjami,
  • Przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami,
  • Wsparcie Service Managera w zarządzaniu zespołem.

Aby odnaleźć się w tej roli powinieneś/powinnaś:

  • Posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie jako: Incident Manager, Change Manager, Problem Manager.
  • Posiadać praktyczną znajomość zarządzania usługami informatycznymi w oparciu o ITIL.
  • Posiadać praktyczną znajomość co najmniej dwóch, z wymienionych procesów: Incident Management, Change Management, Problem Management, Knowledge Management, Event Management.
  • Posiadać praktyczną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej B2- warunek konieczny.
  • Lubić zdobywać wiedzę i szybko się uczyć.
  • Być zaangażowany/zaangażowana oraz mieć pozytywnie nastawienie.
  • Być w stanie pracować pod presją czasu, mieć doświadczenie w świadczeniu wysokiej jakości obsługi klienta

Dodatkowym atutem będzie:

  • Certyfikacja Scrum, Agile, Prince2 lub pokrewne.
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami w technologiach Microsoft (takich jak Azure, Windows Server, InTune, Active Directory, O365, AzureAD,…)
  • Znajomość Jira, Confluence
  • Biegłość w MS Excel, MS Project

 

Brzmi interesująco? Zapraszamy do kontaktu! Aplikuj poprzez poniższy formularz!  

 

    Załącz CV (.pdf)