Service Manager

 

Szukamy osoby, która jest zarówno odpowiedzialna, jak i zdyscyplinowana i uporzadkowana. 

Rola Service Manager  jest dla osoby otwartej na wyzwania  i empatycznej.

 

💻Miejsce pracy: zdalnie/ biuro Warszawa.

📃Forma współpracy: B2B.

💶Wynagrodzenie: 10-14 tys. zł netto + VAT.

🚗Wyjady służbowe na terenie Polski: nie.z

🕘Godziny pracy: elastycznie, większość z nas pracuje między godziną 7 a 18.

🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.

🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
  • Zarządzanie usługami 2 i 3 linii wsparcia świadczonymi dla międzynarodowych klientów.
  • Pełnienie funkcji lidera zespołu zespołu serwisowego.
  • Proponowanie usprawnień istniejących procesów.
  • Opracowywanie i wdrażanie standardów świadczenia usług IT.
  • Ścisła współpraca z klientem i project managerami po stronie klienta.
  • Postępowaniem zgodnie z ustaleniami zawartymi w SLA, tworzeniem i dostosowywaniem wskaźników KPI.
  • Przygotowanie wymaganych raportów związanych z jakością świadczonych usług.
  • Regularne i ad-hoc prezentowanie raportów klientowi.

W 2011 roku Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft w Polsce.
Realizujemy  projekty dla największych marek – sprawdź zakładkę o nas 😉.
Stawiamy na innowacyjność i konieczność podważania
– z nami masz realny wpływ na rozwój całej organizacji. 

Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia. 

Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
  • Posiadać doświadczenie w IT z chmurami publicznymi i usługami w nich dostępnymi.
  • Mieć minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu dostarczaniem usług IT.
  • Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2 (najlepiej C1).
  • Posiadać wyższe wykształcenie (preferowane techniczne lub z zakresu zarządzania).
  • Posiadać wiedzę z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów (Agile, Kanban, Scrum).
  • Dobrze znać metodykę ITIL,  najlepiej z certyfikacją na poziomie co najmniej Foundation.
  • Znać Jirę.
  • Umieć radzić sobie ze stresującymi sytuacjami.
  • Rozwiązywać problemy, motywować, eskalować.
  • Być zorientowanym na klienta.
  • Wyznaczać cele, mierzyć i je rozliczać.
  • Być komunikatywny, terminowy i skrupulatny.
  • Potrafić koncentrować się na szczegółach nie tracąc z oczu ogólnego celu.
  • Świetnie priorytetyzować zadania.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!  

 












    Załącz CV (.pdf)