Czy uwielbiasz zgłębiać tajniki technologii oraz posiadasz doświadczenie w wykorzystaniu atutów zespołu, aby osiągnąć efektywne świadczenie usług wsparcia? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, to chcemy właśnie Ciebie!
ISCG, lider branży od 19 lat, specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań i usług dla średnich i dużych firm w obszarze Microsoft 365 i Azure, Aplikacji Biznesowych oraz Cyberbezpieczeństwa. Nasza firma działa zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku.
Poszukujemy pasjonata, który będzie wzmocnieniem naszego zespołu wsparcia, pomagając w procesie zarządzania. Jeśli jesteś gotów podjąć wyzwanie i rozwijać się w dynamicznym środowisku, to jesteśmy miejscem dla Ciebie!
Dołącz do naszego zespołu jako IT Operations Manager już dziś!
💻Miejsce pracy: biuro Warszawa – Al. Jerozolimskie 178
📃Forma współpracy: B2B/ Umowa Zlecenie/Umowa o pracę.
🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: nie
🕘Godziny pracy: elastycznie, większość z nas pracuje między 7 a 18.
🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.
🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie procesami, Zarządzania Incydentami, Zmianami, Problemami, Wiedzą i Zdarzeniami zgodnie z metodologią ITIL,
- Ciągłe doskonalenie zarządzanych procesów,
- Zarządzanie backlogiem, monitorowanie postępu zespołu w realizacji zadań,
- Komunikacja z klientami, zarządzanie eskalacjami,
- Przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami,
- Wsparcie Service Managera w zarządzaniu zespołem.
Aby odnaleźć się w tej roli powinieneś/powinnaś:
- Posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie jako: Incident Manager, Change Manager, Problem Manager.
- Posiadać praktyczną znajomość zarządzania usługami informatycznymi w oparciu o ITIL.
- Posiadać praktyczną znajomość co najmniej dwóch, z wymienionych procesów: Incident Management, Change Management, Problem Management, Knowledge Management, Event Management.
- Posiadać praktyczną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej B2- warunek konieczny.
- Lubić zdobywać wiedzę i szybko się uczyć.
- Być zaangażowany/zaangażowana oraz mieć pozytywnie nastawienie.
- Być w stanie pracować pod presją czasu, mieć doświadczenie w świadczeniu wysokiej jakości obsługi klienta
Dodatkowym atutem będzie:
- Certyfikacja Scrum, Agile, Prince2 lub pokrewne.
- Doświadczenie w zarządzaniu procesami w technologiach Microsoft (takich jak Azure, Windows Server, InTune, Active Directory, O365, AzureAD,…)
- Znajomość Jira, Confluence
- Biegłość w MS Excel, MS Project
Brzmi interesująco? Zapraszamy do kontaktu! Aplikuj poprzez poniższy formularz!