Rola Infrastructure Security Support Specialist jest dla osoby otwartej na naukę i lubiącej wyzwania.
💻Miejsce pracy: zdalnie.
📃Forma współpracy: B2B.
💶Wynagrodzenie: 8-13 tys. zł netto + VAT.
🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: nie
🕘Godziny pracy: są dwie zmiany w godzinach: 6-14 lub 14-22; od 22 do 6 jest dyżur.
🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.
🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
- Praca zdalna jako 2 linia wsparcia.
- Analiza bieżących zgłoszeń IT.
- Diagnostyka problemów z oprogramowaniem.
- Aktywne monitorowanie infrastruktury i reagowanie na napotkane incydenty.
- Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft Competitive Win oraz Country Partner of the Year. Posiadamy 11 kompetencji Microsoft na poziomie Gold i 3 na poziomie Silver
Realizujemy projekty dla największych firm – sprawdź zakładkę o nas 😉
Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia.
Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
- Lubić poznawać nowe obszary i szybko się uczyć.
- Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2.
- Posiadać umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
Jeśli jesteś zainteresowany/a stanowiskiem, powinieneś/powinnaś posiadać następujące umiejętności w obszarze zarządzania infrastrukturą IT.
- Bardzo dobrze znać środowisko Windows od strony Administratora.
- Umieć tworzyć skrypty przy użyciu Powershell.
- Rozumieć procesy ITIL (Incident Management, Change Management, Problem Management, itp.
- Znać i mieć doświadczenie w pracy na platformach Microsoft 365 – Azure, AAD, Exchange Online oraz inne cloud services lub znać i mieć doświadczenie w pracy w środowisku: Active Directory, doświadczenie w definiowaniu polityki GPO.
Jeśli chodzi o wymagania dotyczące bezpieczeństwa IT, oczekujemy, że:
- Posiadasz wiedzę z zakresu podstawowych koncepcji bezpieczeństwa informatycznego, włączając w to zagrożenia i ataki.
- Masz zdolność do monitorowania i analizy logów związanych z bezpieczeństwem, umiesz wykrywać nieprawidłowe aktywności oraz reagować na incydenty bezpieczeństwa, włączając w to izolację zagrożeń i przywracanie systemów do normalnej pracy.
- Posiadasz znajomość narzędzi do monitorowania i zarządzania incydentami bezpieczeństwa, takich jak narzędzia SIEM (Security Information and Event Management), preferowana znajomość Microsoft Sentinel.
- Potrafisz analizować logi z różnych źródeł,w celu wykrywania nieprawidłowych aktywności i potencjalnych zagrożeń.
- Rozumiesz procedury i najlepsze praktyki związane z zarządzaniem incydentami bezpieczeństwa, audytem oraz zabezpieczaniem systemów.
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
- Masz informatyczne wykształcenie wyższe – nie jest to warunek konieczny.
- Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
- Posiadasz odpowiednie certyfikaty lub uczestniczyłeś w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa IT, takich jak certyfikaty Microsoft, CompTIA Security+, CEH (Certified Ethical Hacker) lub innych związanych z bezpieczeństwem.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!