Infrastructure Security Support Specialist

Rola Infrastructure Security Support Specialist jest dla osoby otwartej na naukę i lubiącej wyzwania.

 

💻Miejsce pracy: zdalnie.

📃Forma współpracy: B2B.

💶Wynagrodzenie: 8-13 tys. zł netto + VAT.

🚗Wyjazdy służbowe na terenie Polski: nie

🕘Godziny pracy: są dwie zmiany w godzinach: 6-14 lub 14-22; od 22 do 6 jest dyżur.

🩺Benefity: Karta MultiSport, Prywatna opieka medyczna w Allianz, Program 5 000 zł + do wykorzystania na rozwój zawodowy – szkolenia, certyfikacje, nauka języków itp.

🪕Inne: Laptop, miejsce do pracy w naszym biurze w Warszawie, kawa, herbata, przekąski, owoce, spotkania integracyjne.

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
  • Praca zdalna jako 2 linia wsparcia.
  • Analiza bieżących zgłoszeń IT.
  • Diagnostyka problemów z oprogramowaniem.
  • Aktywne monitorowanie infrastruktury i reagowanie na napotkane incydenty.
  • Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.

Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft Competitive Win oraz Country Partner of the Year. Posiadamy 11  kompetencji Microsoft na poziomie Gold i 3 na poziomie Silver
Realizujemy  projekty dla największych firm – sprawdź zakładkę o nas 😉

Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia. 

Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
  • Lubić poznawać nowe obszary i szybko się uczyć.
  • Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2.
  • Posiadać umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
Jeśli jesteś zainteresowany/a stanowiskiem, powinieneś/powinnaś posiadać następujące umiejętności w obszarze zarządzania infrastrukturą IT.
  • Bardzo dobrze znać środowisko Windows od strony Administratora.
  • Umieć tworzyć skrypty przy użyciu Powershell.
  • Rozumieć procesy ITIL (Incident Management, Change Management, Problem Management, itp.
  • Znać i mieć doświadczenie w pracy na platformach Microsoft 365Azure, AAD, Exchange Online oraz inne cloud services lub znać i mieć doświadczenie w pracy w środowisku: Active Directory, doświadczenie w definiowaniu polityki GPO.

Jeśli chodzi o wymagania dotyczące bezpieczeństwa IT, oczekujemy, że:

  • Posiadasz wiedzę z zakresu podstawowych koncepcji bezpieczeństwa informatycznego, włączając w to zagrożenia i ataki.
  • Masz zdolność do monitorowania i analizy logów związanych z bezpieczeństwem, umiesz wykrywać nieprawidłowe aktywności oraz reagować na incydenty bezpieczeństwa, włączając w to izolację zagrożeń i przywracanie systemów do normalnej pracy.
  • Posiadasz znajomość narzędzi do monitorowania i zarządzania incydentami bezpieczeństwa, takich jak narzędzia SIEM (Security Information and Event Management), preferowana znajomość Microsoft Sentinel.
  • Potrafisz analizować logi z różnych źródeł,w celu wykrywania nieprawidłowych aktywności i potencjalnych zagrożeń.
  • Rozumiesz procedury i najlepsze praktyki związane z zarządzaniem incydentami bezpieczeństwa, audytem oraz zabezpieczaniem systemów.
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
  • Masz informatyczne wykształcenie wyższe – nie jest to warunek konieczny.
  • Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
  • Posiadasz odpowiednie certyfikaty lub uczestniczyłeś w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa IT, takich jak certyfikaty Microsoft, CompTIA Security+, CEH (Certified Ethical Hacker) lub innych związanych z bezpieczeństwem.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!  

 

    Załącz CV (.pdf)