Azure Engineer

 

W 2011 roku Microsoft przyznał nam tytuł Partnera Roku Microsoft w Polsce.
Realizujemy  projekty dla największych marek.
Stawiamy na innowacyjność i konieczność podważania
– z nami masz realny wpływ na rozwój całej organizacji. 

Oferujemy konkurencyjne benefity, środowisko pracy
zaangażowane w rozwój zawodowy
i elastyczność dostosowaną do twojego trybu życia. 

 

Obecnie szukamy osoby, która jest odpowiedzialna, zdyscyplinowana i obowiązkowa. 
Rola Azure Engineer  jest dla osoby otwartej na naukę i lubiącej wyzwania.

 

Dołączając do Nas możesz liczyć na:
  • Długofalową współpracę.
  • Wsparcie Zespołu.
  • Miłą atmosferę pracy, spotkania integracyjne, pyszną kawę i herbatę w biurze.
  • Możliwość pracy w 100% zdalnej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Udział w ciekawych projektach infrastrukturalnych.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami.
  • Elastyczne formy zatrudnienia – Umowa B2B i UoP.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz atrakcyjny system premiowy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Program 5000 zł + do wykorzystania na rozwój osobisty.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę MultiSport.
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
  • Praca zdalna jako 2 i 3 linia wsparcia.
  • Analiza bieżących zgłoszeń IT.
  • Diagnostyka problemów z oprogramowaniem.
  • Aktywne monitorowanie infrastruktury i reagowanie na napotkane incydenty.
  • Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
Aby odnaleźć się w roli powinieneś/powinnaś:
  • Lubić poznawać nowe obszary i szybko się uczyć.
  • Bardzo dobrze znać język angielski – minimum poziom B2.
  • Bardzo dobrze znać środowisko Windows i Linux od strony Administratora.
  • Bardzo dobrze znać usługi platformy Azure: Azure Monitor, VPN Gateway, Windows Virtual Desktop, Cloud Services i inne.
  • Znać takie technologie jak: Hyper-V, Active Directory, MsSQL, GPO, Office 365.
  • Umieć tworzyć skrypty przy użyciu Powershell.
  • Posiadać doświadczenie w pracy z systemami do tworzenia Backup’ów.
  • Nie bać się pracy zmianowej – system 24/7.
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia technicznego.
  • Masz informatyczne wykształcenie wyższe – nie jest to warunek konieczny.
  • Posiadasz Certyfikaty Microsoft.
Brzmi interesująco? Aplikuj poprzez poniższy formularz!  

 












Załącz CV (.pdf)